Reklamácie

Reklamácie vybavujeme iba pre produkty zakúpené u nás, alebo u našich zmluvných partnerov. Reklamácie tovaru zakúpeného mimo nášho e-shopu alebo siete zmluvných partnerov nebudú akceptované.

Ako postupovať

  1. Pripravte balík

    • priložte faktúru alebo číslo objednávky,

    • priložte vyplnený reklamačný formulár,

    • odporúčame priložiť kompletný obsah balenia, ideálne aj pôvodné balenie (nie je podmienkou), aby pri výmene/vrátení nechýbali žiadne časti.

  2. Pred odoslaním zariadenia

    • zariadenie odpárujte z aplikácie (ak túto možnosť ponúka),

    • odstráňte heslá, PINy a zámky,

    • v opačnom prípade bude tovar vrátený späť.

  3. Vrátenie peňazí

    • peniaze vraciame výhradne prevodom na účetuveďte IBAN v reklamačnom formulári,

    • zásielky na dobierku nepreberáme.

Adresa pre zasielanie

MG Pro s.r.o.
Firmbox
Brnianska 2552
911 05 Trenčín
E-mail: info@techgroup.sk
Tel.: +421 948 787 100

Lehota na vybavenie

Reklamácie vybavujeme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 kalendárnych dní.

Nemáte faktúru alebo záručný list?

Skúste ju nájsť v prílohe potvrdzovacieho e-mailu k objednávke. Ak ju nenájdete, kontaktujte nás e-mailom a radi vám pomôžeme.