Reklamácie
Reklamácie vybavujeme iba pre produkty zakúpené u nás, alebo u našich zmluvných partnerov. Reklamácie tovaru zakúpeného mimo nášho e-shopu alebo siete zmluvných partnerov nebudú akceptované.
Ako postupovať
-
Pripravte balík
-
priložte faktúru alebo číslo objednávky,
-
priložte vyplnený reklamačný formulár,
-
odporúčame priložiť kompletný obsah balenia, ideálne aj pôvodné balenie (nie je podmienkou), aby pri výmene/vrátení nechýbali žiadne časti.
-
-
Pred odoslaním zariadenia
-
zariadenie odpárujte z aplikácie (ak túto možnosť ponúka),
-
odstráňte heslá, PINy a zámky,
-
v opačnom prípade bude tovar vrátený späť.
-
-
Vrátenie peňazí
-
peniaze vraciame výhradne prevodom na účet – uveďte IBAN v reklamačnom formulári,
-
zásielky na dobierku nepreberáme.
-
Adresa pre zasielanie
MG Pro s.r.o.
Firmbox
Brnianska 2552
911 05 Trenčín
E-mail: info@techgroup.sk
Tel.: +421 948 787 100
Lehota na vybavenie
Reklamácie vybavujeme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 kalendárnych dní.
Nemáte faktúru alebo záručný list?
Skúste ju nájsť v prílohe potvrdzovacieho e-mailu k objednávke. Ak ju nenájdete, kontaktujte nás e-mailom a radi vám pomôžeme.
